- Kan ik alleen online bestellen?U kunt alléén via de website bestellen, telefonisch kunnen wij helaas geen bestelling aannemen maar we kunnen u uiteraard wel helpen met de bestelling. Op deze manier kunnen we u de beste kwaliteit voor de laagste prijs garanderen.
Wij zijn dagelijks tussen 09.00 en 19.00 te bereiken op 076-7851220. - Hoe lang van te voren kunnen we uiterlijk bestellen?U kunt bestellen tot 3 dagen voor uw evenement. Wij adviseren u wel om deze bestelling telefonisch te bevestigen.
Kleine wijzigingen kunt u telefonisch doorgeven tot 3 dagen voor uw evenement. Houdt altijd uw factuurnummer bij de hand.
Wij zijn dagelijks tussen 09.00 en 19.00 te bereiken op 076-7851220. - Met hoeveel personen moeten we minimaal zijn om te kunnen bestellen?Met minimaal 12 personen - Wat krijg ik precies van u?Welk menu u besteld heeft kunt u vinden op het overzicht die u per mail heeft ontvangen.
Elk menu is inclusief:
- Luxe disposable borden, luxe silverlook bestek en zwarte stevige servetten. Tenzij u ervoor heeft gekozen om hier zelf voor te zorgen.
- Opscheplepels voor de gerechten.
- Het bain- marie systeem om de saté en/of nasi in op te warmen.
Wij nemen alles weer ongewassen retour.
Gratis bezorgd. - Zijn de menu's voldoende voor 1 persoon?Onze menu's zijn voldoende voor een volwassene. Verwacht u stevige eters? Dan kunt u in het bestelscherm één stokje kipsaté 45 gram) toe te voegen. - Kan ik een tijd afspreken waarop u komt bezorgen?Wij nemen twee dagen voor de levering telefonisch contact met u op om de deze te bespreken.
Heeft u vragen? Wij zijn dagelijks tussen 09.00 en 19.00 te bereiken op 076-7851220. - Gratis bezorgen of bezorgkosten?U wilt graag zo duidelijk mogelijk weten wat de kosten zullen zijn voor uw bestelling. Het bezorgen en ophalen is gratis wanneer u woont in een straal van 20 km. rondom Breda. Buiten deze regio rekenen wij een tarief van 45 cent per kilometer.
U kunt telefonisch de bezorgkosten opvragen via ons telefoonnummer 076-7851220 - Kunnen wij via een factuur betalen?Het is helaas niet mogelijk om via factuur/ overboeking te betalen. Op deze manier kunnen we onze hoge kwaliteit leveren voor de beste prijs. - Hoe lang zijn de producten houdbaar?Wij gebruiken alleen dagverse producten, daardoor zijn ze 2 dagen gekoeld houdbaar. - Wat moet er allemaal retour worden gegeven?Na afloop dient u alle spullen terug te plaatsen in de geleverde kratten. De bestekbak en broodmanden gaan mee retour. Gelieve het elektrische bain- marie systeem te legen, het systeem bevat 5 liter water.
Wanneer u ook statafels, buffettafels of biertapsystemen met bierfusten heeft besteld gaan deze ook mee retour. - Zijn de prijzen inclusief BTW?Ja, alle genoemde bedragen zijn inclusief BTW - Wat gebeurt er met persoonlijke gegevens?Na uw bestelling worden uw persoonlijke gegevens opgenomen in onze database en niet verstrekt aan derden. Onze database dient alleen voor het vergemakkelijken van toekomstige bestellingen. - Informatieplicht webwinkelsUpper Class group
Planciusplein 11A
076-7851220
Info@Satecatering.nl
Kvk. 51928906
BTW NL161030956
|